Accepterad ahmedd | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ahmedd

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2000

Vad heter du på discord? ahmedd#3469

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Då jag börjat streama csgo lite mer så brukar jag spela mestadels på kvällarna/nätterna men även på dagarna ibland, beror helt enkelt på vilken dag det är.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla extra koll på alla spelare så dem inte bryter emot några regler samt säga till om dem gör fel. Självklart kommer jag inte bara säga till men även kicka folk som gör fel med mening.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive är den ända fivem servern jag spelat på och är även sjukt aktiv, vill bara hjälpa till helt enkelt :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt är jag sjukt aktiv och träffar på folk som inte kan regler & lallar dagligen, kommer vara den personen som säger till dem och lär dem istället för att kicka dem direkt. Kommer även sprida positivitet så folk känner sig så bekväma som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? Har aldrig varit servervakt eller liknande på fivem, dock har jag varit head-admin & admin på några communities på andra spel så jag vet exakt hur man ska bete sig som en "staff". Med det sagt så vet jag att jag kommer hanterna denna rollen perfekt och bidra till ett bättre community

Varför vill du bli servervakt? Största anledningen till att jag vill bli servervakt är självklart för att bli av med oseriösa rpare & folk som allmänt lallar sönder. Varit med i flera situationer där folk lallat med mig och där jag inte kunnat göra något åt det. Den känslan när du inte kan göra något är inte kul kan jag säga och därför vill jag finnas där för alla som blir "drabbade" av lallare och hjälpa till så fort som möjligt så rp nivån alltid är hög & seriös.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? På fivem har jag inga kunskaper tyvärr, dock lär jag mig sjukt snabbt så det borde inte vara något problem.

Är du whitelistad på serven? Självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blivit bannad, ja dock blev jag unbannad från varenda en då dem varit felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spenderat alla mina 136 timmar på Unive.

Extremt bra ansökan, väl utvecklade svar och eftersom att vi arbetat ihop i snart sex år så vet jag vad du kan/går för. Hade mer än gärna sett dig som servervakt om inte mer..

Den tid vi arbetat ihop inom administration och moderering så kan jag intyga att du är seriös när det väl kommer till kritan.
Hoppas att de som är servervakt ansvariga ser guldkornen i dig och tar dig vidare.

Stort +rep från mig.

+rep riktigt duktig på rp samt mogen och ansvarsfull. Tror han hade skött detta utmärkt

Tillbaka