Accepterad Ahmedbondoq | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmedbondoq

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leif

Vad är ditt discord namn? Saab90

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Bondoq är en kille som präglats av en jobbig uppväxt, där förlusten av hans far var en avgörande händelse. Efter att ha förlorat sin far drogs han oavsiktligt in i den kriminella världen, där han kämpar för att överleva och samtidigt försöker skydda och hjälpa sin mor.

Som ung fick Bondoq snabbt lära sig att navigera i en miljö fylld av faror och svek. Trots att han befinner sig i den kriminella världen har han alltid haft en stark önskan att skydda sin mor och ge henne en tryggare tillvaro. Han kämpar med sin samvetsstress, balanserar mellan att uppfylla de krav som ställs på honom av den kriminella världen och samtidigt försöka hålla fast vid de värderingar som hans far en gång lärde honom.

Bondoq bär på en tyngd av svårigheterna han har upplevt, men hans vilja att göra det rätta och skydda de han älskar är starkare än någonsin. Genom sina handlingar försöker han navigera genom den kriminella världen med en form av moralisk kompass, trots de utmaningar och faror som ständigt hotar honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med seriös RP till servern eftersom jag verkligen vill att det ska vara en rolig server som alla vill spela i. Dessutom vill jag vara en del av den kriminella sidan av servern. Det kommer endast bli genom att följa reglerna. Att respektera reglerna är viktigt för mig eftersom det skapar en rättvis och trygg miljö för alla spelare. Genom att engagera mig i seriöst rollspel och samtidigt hålla mig till reglerna hoppas jag kunna bidra till en positiv och underhållande spelupplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att sträva efter att gynna motparten i ett scenario innebär att man medvetet väljer att agera eller fatta beslut som främjar den andra sidans framgång eller vinning. Det innebär att man aktivt överväger hur ens handlingar kan påverka motparten positivt och arbetar för att skapa en situation där både ens egna intressen och motpartens intressen tillgodoses på ett balanserat sätt. Det kan innebära att man avstår från att utnyttja fördelar eller att man aktivt stöder motpartens strategier för att upprätthålla en rättvis och respektfull spel- eller interaktionserfarenhet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, jag har tagit till mig reglerna noggrant och kommer att följa dem oerhört strikt. Det inkluderar att respektera principerna för RDM (Random Deathmatch), vilket innebär att jag inte kommer att attackera andra spelare utan en rimlig och motiverad orsak inom spelets sammanhang. Dessutom är jag väl medveten om vikten av att undvika VDM (Vehicle Deathmatch), vilket innebär att jag inte kommer att använda fordon för att orsaka skada eller död på andra spelare utan giltig anledning. Sunt förnuft är också en viktig del av mitt sätt att spela, vilket innebär att jag kommer att ta hänsyn till mina handlingars konsekvenser och försöka undvika att skapa störningar eller obehag för andra spelare. Genom att följa dessa regler och tillämpa sunt förnuft hoppas jag kunna bidra till en positiv och respektfull spelupplevelse för alla involverade på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på unive och varit medlem förut.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka