- Meddelanden
- 425
- Reaction score
- 10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gsp
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? Ahmedboi
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 10 år typ
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att först använda mina kunskaper inom pizzeria jobbet då jag jobbar på pizzeria och gjort i två år sedan kommer jag ha ett möte där jag kommer lära alla anställda lita pizza kunskaper så dom anställda ändå kan basen sedan är jag boss i ett gäng som inte har krig med gäng i stan så kommer kunna anställa mina medlemmar samt få ditt kunder utan att de blir bråk jag kommer att vara aktiv erbjuda leverans osv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat på pizzeria i unive samt i irl har jag jobbat med jobbet i 2 åt
Hur ofta kommer du vara inne? Redan inne varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Jaa
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? Ahmedboi
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 10 år typ
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att först använda mina kunskaper inom pizzeria jobbet då jag jobbar på pizzeria och gjort i två år sedan kommer jag ha ett möte där jag kommer lära alla anställda lita pizza kunskaper så dom anställda ändå kan basen sedan är jag boss i ett gäng som inte har krig med gäng i stan så kommer kunna anställa mina medlemmar samt få ditt kunder utan att de blir bråk jag kommer att vara aktiv erbjuda leverans osv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat på pizzeria i unive samt i irl har jag jobbat med jobbet i 2 åt
Hur ofta kommer du vara inne? Redan inne varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Jaa