Nekad ahmedboi | Chef-jobb ansökan | [Autoexperten] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbenn

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? auto

Vad heter du IRL? ahmed dawood

Vad heter du på discord? ahmedboi

Hur gammal är du? 17 om 9 dagar

Hur länge har du spelat på Unive? strax över ett år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer börja med att vara aktiv som chef vilket jag tycker är ett måste sedan kommer jag att börja med att anställa en bra grupp med personal sedan kommer jag kolla med staffs/jobbansvariga om jag får sänka priset för jag tycker 150k för en fulltrim är lite för mycket tycker runt 100k hade vart bättre sedan kommer jag att göra att våra annonser ser lite roligare ut så det inte bara är öppet utan lite roligare för då vvill folk komma göra reklam ska jag ochså fixa jag kommer lägga ett förslag om att vi ska få laga eftersom meko inte är så aktivt kommer höja rpn på yrket genom att göra utbildning för att bli tex erfaren jag kommer se till att det alltid är ordning och reda med en bra personalgrupp men det med lagning tycker jag hade vart bra men då ska de kosta mer än meko så meko är första hands valet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där innan så har kunskaper sedan har jag varit chef på några andra yrken så vet hur man beter sig vill tilläga att jag kommer vara mer med jobbet än gänget men med en bra bemaning med personal behövs jag inte hela tiden i tjänst men ska nog vara i tjänst hela tiden tills vi får den bemmaningen

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka