Accepterad ahmedali | Medlem ansökning [Gaby_bs]

• Trådskapare Trådskapare ahmedali
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

ahmedali

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ralle5994

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ali han är 22 år gammal och älskar bilar. Ahmeds bakgrund har varit ganska svår för han. När han växte upp hade han ingen pappa som var vid hans sida. Hans pappa lämnade han och hans familj när Ahmed var 3 och hans mamma var 28. Ahmed har ingen aning om var pappan är idag. När Ahmed blev 13 år gammal så började han på fotboll han älskade den sporten. Han började träna i ett Lag som heter Malmö FF och de hade träningar på måndag, tisdag, torsdag, och söndag. Men Ahmed ville bli lika bra som de andra så han tränade hemma på onsdagar fredagar och lördagar. När Ahmed blev 16 år då slutade han med fotboll och blev intresserad inom polismyndigheten. Han hade sätt massa folk som var poliser och tyckte det såg kul ut. Ahmed är nu 24 år gammal och jobbar inne på ica men han vill plugga till polis. Han kommer nog att försöka bli en polis i staden Unive. Ahmed Ali älskar verkligen sina kompisar som bor i staden Unive han brukar alltid hänga med de. Han älskar att köra runt i bilar och bara ta det lugn med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill och kommer bidra med en hög rp nivå och en bra ton mot alla spelare. Jag kommer bidra mycket med mig själv och kommer försöka bli som en förebild för andra rpeare på servern genom en bra och hög rp nivå osv. Jag kommer visa att jag vill och kan och kommer rpa seriöst och med en bra nivå. Jag kommer hålla en god ton mot alla staffs och kommer ha mycket respekt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man ska spela för att båda parterna ska tycka att scenariot var roligt. Och man ska inte spela bara för sin egna del. Utan man ska alltid göra det rättvist för båda parterna och man ska alltid göra ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm är att man dödar någon utan en anledning. Vdm att man kör över någon utan anledning. Powergaming att man ska rpa sig på sina skador man får tillexempel om man blir skjuten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på många olika servrar tillexempel svenska, engelska och med mera. Jag är seriös med min karaktär som rp och därför tror jag att Unive är den perfekta servern.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka