AhmedAbdullahi
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ggwp415/
Vad är ditt namn i verkligheten? Håller gärna mitt privatliv privat.
Vad är ditt discord namn? PabloG#7501
Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 1995
Berätta om din karaktär. Ahmed Abdullahi är en ganska avslappnad kille som är född och uppväxt I förorten Angered. Han är en väldigt målmedveten person som alltid har en större plan. Ahmed ser inte sig själv som kriminell utan han kallar sig själv en business man det handlar inte om att ha bästa vapen för honom eller fetaste bilen utan att bygga ett bra kontaktnät och inte ha beef med någon. Han föredrar att ha en god kontakt med alla i undre världen och tjäna pengar med dom. Ahmed är en omtänksam person som bryr sig om andra och alltid har hjärtat på rätt plats. Ahmed skadar inte en människa om inte han agerar i nödvärn. Ahmed föredrar att ha vänner över fiender. Ahmed har 3 principer som är väldigt viktiga det är respekt, heder, lojalitet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för många olika anledningar ett utav anledningarna är att jag kommer att bidra med en bra kriminell RP. Jag spelar även på NoPixel (vilket jag kan visa) min typ av roleplay är inte att gå med i ett gäng och skjuta på andra utan mer kriminell social RP som skapar roliga scenarion m.m. Jag har spelat på den bästa amerikanska whitelistade servern sen den har kommit ut och har aldrig haft problem blivit bannad eller ens blivit reportad. Jag kommer att bidra med bra RP för alla som hamnar i ett scenario för mig. Jag har ingen vin mentalitet förlorar hjärna scenarion
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle bli whitelistad här för att jag har byggt upp mig ganska mycket och känner att detta är en RP server jag skulle vilja fortsätta på lite mer seriöst. Sen så tycker jag folket är skönt samt att de finns bra med whitelistade jobb m.m.
Hur hittade du Unive? FiveM server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roleplay är ganska simpelt. Att bli vän med allt och alla och skapa bra scenarion för alla där vi har roligt. Mitt mål har aldrig varit att vinna eller bli rikast. Pengar och Makt skapar inte bra scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Endast NoPixel.
Vad är ditt namn i verkligheten? Håller gärna mitt privatliv privat.
Vad är ditt discord namn? PabloG#7501
Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 1995
Berätta om din karaktär. Ahmed Abdullahi är en ganska avslappnad kille som är född och uppväxt I förorten Angered. Han är en väldigt målmedveten person som alltid har en större plan. Ahmed ser inte sig själv som kriminell utan han kallar sig själv en business man det handlar inte om att ha bästa vapen för honom eller fetaste bilen utan att bygga ett bra kontaktnät och inte ha beef med någon. Han föredrar att ha en god kontakt med alla i undre världen och tjäna pengar med dom. Ahmed är en omtänksam person som bryr sig om andra och alltid har hjärtat på rätt plats. Ahmed skadar inte en människa om inte han agerar i nödvärn. Ahmed föredrar att ha vänner över fiender. Ahmed har 3 principer som är väldigt viktiga det är respekt, heder, lojalitet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för många olika anledningar ett utav anledningarna är att jag kommer att bidra med en bra kriminell RP. Jag spelar även på NoPixel (vilket jag kan visa) min typ av roleplay är inte att gå med i ett gäng och skjuta på andra utan mer kriminell social RP som skapar roliga scenarion m.m. Jag har spelat på den bästa amerikanska whitelistade servern sen den har kommit ut och har aldrig haft problem blivit bannad eller ens blivit reportad. Jag kommer att bidra med bra RP för alla som hamnar i ett scenario för mig. Jag har ingen vin mentalitet förlorar hjärna scenarion
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle bli whitelistad här för att jag har byggt upp mig ganska mycket och känner att detta är en RP server jag skulle vilja fortsätta på lite mer seriöst. Sen så tycker jag folket är skönt samt att de finns bra med whitelistade jobb m.m.
Hur hittade du Unive? FiveM server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt roleplay är ganska simpelt. Att bli vän med allt och alla och skapa bra scenarion för alla där vi har roligt. Mitt mål har aldrig varit att vinna eller bli rikast. Pengar och Makt skapar inte bra scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Endast NoPixel.
Senast ändrad: