Nekad AhmedAb | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AhmedAb

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Karlzzonn/

Ditt Hex-ID: 110000136e32ea2

Vad är din discord tagg? Kenta#0724

Vem var det som bannade dig? ~Savage

Hur lång tid var din ban? 30 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till en sjukvårdare "Akta så han inte får undermedvetet stånd för att han kan vara lite känslig när tjejer rör vid han"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ringde ambulansen för att en person som jag känner på servern hade blivit skadad genom att han krockat sin permobil och flygit ut och deckat. När sjukvårdaren kom dit började hon undersöka kroppen och då sa jag "Akta så han inte får undermedvetet stånd för att han kan vara lite känslig när tjejer rör vid han"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag gjort något fel eftersom det va en rolig sak att säga och inget kränkande eller något liknande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag blev bannad vet jag inte varför och nu är det väll för att jag sa det jag sa men jag tycker inte det är olämpligt eftersom att det är rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att säga det men tyckte det va kul och inte kränkande mot någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får säga olämpliga saker till sjukvårdare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka