Nekad AhmedAb | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AhmedAb

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Karlzzonn/

Ditt Hex-ID: 110000136e32ea2

Vad är din discord tagg? Kenta#0724

Vem var det som bannade dig? Zueside

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: POWERGAMING ~Zueside. Återstår: 0 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, gjorde inget som man inte kan göra verkligheten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde och så slirade vi av vägen och slog i bakre kofångaren i vägen och så tappade ni kontroll av bilen. Sen voltade bilen en gång och landade upprätt igen sen stannade den när vi körde in i vägkanten. Sen sprang jag upp från ett berg och sa att jag hade ont i benen och i mitt huvud

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, varför skulle jag inte få springa när jag fått ont? Det är dessutom på så sätt man får igång blodcirkulationen i kroppen. T.ex när vi var små och åkte ruschkana och man typ brände sig ordentligt om man åkte utan tröja så börjar man springa runt för att få igång blodcirkulationen så kroppen reagerar snabbare och skickar ut smärtstillande dit man har ont, det var därför jag började springa runt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall och sunt förnuft. En gång var det för jag var inne på auto och väntade på en polare skulle sluta sitt pass så gick jag på huk och så blev jag bannad i 30 min för lall. Sunt förnuft för att när min polare fick hjälp av en sjukvårdare sa jag "Akta så han inte får undermedvetet stånd för att han kan vara lite känslig när tjejer rör vid han".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej, satt mig på huk eller lagt mig ner och tagit någon form av smärtstillande, elelr ha skrikit högt men jag blev ju iprincip inte skadad så?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, lite att om jag kommer med i en häftig bilkrock ska jag sätta mig på huk/lägga mig ner och typ skrika att det gör ont eller ta smärtstillande och vänta tills smärtan gått över.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka