Accepterad Ahmed905 | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed905

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198808399476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Ahemd905#2878

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Abdullnur och han är 26 år gammal han var väldigt snäll och smart person hans kompisar beskriver Ali att han är snäll rolig och smart. Ali växte upp i en liten lägenhet det var en 2a. Andre har bara en förälder och det är hans pappa, hans mamma gick bort 1 vecka efter Andre föddes då hon överdoserade. Andre har de svårt för att både läsa och skriva samt formulera sig. Hans uppväxt var bra som dom flesta men när skolan började bli seriös kom Andre lite efter då han har dyslexi. Från 3:an - 9 :an blev han mobbad bl.a för han har dyslexi och var ganska kraftig detta fortsatte dag ut och dag in. Han blev slagen han blev kallad taskiga saker, när han gick förbi i korridoren blev han puttad sparkad, allt detta ledde till att han hade självmordstankar som ökade och ökade. I gymnasiet blev det en stor förändring. Han började få väldigt många vänner och gör ALLT för att passa in. Andre börja festa och skita i skolan, vid 17 års ålder började han ta droger och började puffa detta fortsatte till missbruk. Han började umgås med fel personer detta blir att han kommer på fel bana. När han blev 20 år då började han med saker som råna folk och sno moppar och annat och han blev beroende av “adrenalinkicken” med det blev bara värre och värre. När Ali var 22 gick hans pappa bort av Cancer detta tog hårt på Ali. Han vägrade bo på ungdomsanstalt och började sälja droger och råna butiker samt bo i sina kompisars lägenhet. Men hans mål med livet va att söka en “grupp/ vänskap” och sökte mer kontakter som håller på med kriminalitet han börja göra bl.a inbrott i lägenheter. Ali Flyttade till stockholm och då fick han nya kriminella vänner och började med tyngre saker som sälja vapen sen hamnade han i trubbel med olika gäng. Hans nära vänner dog och satte inne i fängelset sket han i det och han satte all kriminellt bakom sig och hamnade på rätt bana igen. Han vill ansöka om medborgarskap till agency staden för han och ställa allt tillrätta och lägga all kriminalitet bakom sig samt skaffa nya vänner och skaffa ett riktigt jobb (helst jobba på bilfirma eller bennys då han ÄLSKAR bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer vara en seriös och aktiv spelare som kommer försöka göra roliga senarion för båda parter. i ett senario så vill jag att alla känner att dom är nöjda efter ett senario och inte känner att det vart tråkigt för att man bara rpade för att vinna utan att man ska rpa för senariot och hällre förlora ett senario än att det ska bli ett kort och tråkigt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag söker en stor spelar bas med ett skönt Community samt bli mekaniker och göra staden till en säkrare plats. jag vill också ha möjligheten att sitta i stör ej samt ha alla fördelar som wl har

Hur hittade du Multistaden? Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och sprida positiv energi

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka