Nekad Ahmed393 | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed393

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad Malek

Vad är ditt discord namn? Votez_killer

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbe aziz 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej min karaktär heter Abbe och han är uppväxt med sin mamma och hans pappa var inte så nära sin son. Abbe har alltid socialera sig bland människor och är snäll och hjälpsam. Min karaktär framtid är att bli polis och skydda samhället och göra staden till en bättre plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att det kan bli roliga senario bland människor i staden. Och alla ska trivs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det står för att alla ska vinna i ett scenario inte ba du.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att döda nån eller slå nån utom giltigt bakomliggande scenario. Copbait att försöka få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka