Nekad ahmed23 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmed23

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? Jalla

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter då Alfred svensson 23 år gammal mina bakgrund är ganska stökig haft de svårt med alkohol i familjen o mina partners har gått på narkotika, Jag gillar att göra nytta i samhället, Mina intressen är att Umgås med vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en bra RP nivå då jag själv tycker de e kul när båda parterna vinner, Dock så hatar jag att man går support när de e något litet fel istället för att RPA på de, Lite FAILRP på d. Jag kommer bidra med roliga scenarios och försöka ha de så roligt för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man nt själv måste vinna varje scenario och att de ska vara kul för andra att oxå spela

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att man dödar något utan anledning, VDM kör på någon med mening i ett dåligt scenario, METAGAMING tar saker utanför spelet som dom sedan gör ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aaa spelat på andra servrar innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hatar när folk hoppar support i ett scenario

Nekad, utveckla karaktärs backgrund, personlighet och vad den sträver på Unive! Skriv in hela ditt dc namn nästa ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka