Nekad Ahmed123bulle | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed123bulle

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? blodylove0044

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Abdulle 27 [r

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal, målmedveten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en liten stad tillsammans med sin familj. Redan som barn var hen nyfiken, kreativ och tyckte om att lära sig nya saker. Under uppväxten mötte karaktären både framgångar och motgångar, vilket gjorde hen starkare och mer självständig. Genom skolan, fritidsintressen och vänskaper utvecklade karaktären viktiga färdigheter som samarbete, ansvarstagande och problemlösning. I framtiden vill min karaktär fortsätta utbilda sig och skaffa nya erfarenheter. Hen drömmer om att få ett jobb där hen kan använda sina kunskaper för att hjälpa andra och göra skillnad. Karaktären vill också resa, upptäcka nya kulturer och utvecklas som person. På lång sikt hoppas hen kunna bygga ett tryggt och framgångsrikt liv med goda relationer, ett meningsfullt arbete och möjligheten att nå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk rollspelande där jag alltid försöker skapa roliga och intressanta scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag värdesätter god kommunikation, respekt och samarbete, vilket hjälper till att skapa en positiv miljö på servern. Jag tycker om att utveckla min karaktär genom olika händelser och relationer, vilket kan leda till långsiktiga och engagerande storylines. Dessutom försöker jag alltid följa serverns regler och bidra till en rättvis och underhållande RP-upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan fokuserar på att skapa ett realistiskt och roligt scenario för alla. Man accepterar motgångar och låter händelser utvecklas naturligt för att gynna rollspelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm rdm powergaming 2 och social rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inget att berrätta.

Vi håller just nu på att granska din ansökan!

Det kan ta lite mer tid än vad det brukar. Var vänlig och ha tålamod, och tjata inte eller skicka ut för att vi ska kolla igenom.

Tack för din väntetid!

/Medlemsskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka