Accepterad ahmed123221 | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ahmed123221

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146950267/

Vad är ditt namn i verkligheten? zeya

Vad är ditt discord namn? ZA1XA #5456

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Abdullah Ashfur, han är 21 år. Abdula är bil intresserad och älskar att prata och skaffa nya vänner med folk. Han är väldig lojal också men kan vara lite elak eller tokig när han inte sovit på länge. Han var uppväxt i syrien med sin stora familj med 3 bröder vid namn Erik Ahmed och Muhammed och 2 systrar vid namn sofia och Maria. och mamma heter Maryam och pappa heter Mahmud. Denna familj var ganska rik, dom var jätte fattiga förr tills pappan och mamman la in en investering på 1000 kronor och 2 år senare blev dom pengarna till 2 miljoner. Sen dess har Abdulla levt ett bra liv. När han fyllde 17 år han fick en tjej. Pappan och mamman till Abdulla gav dom flygbiljet till denna stad som dom förmodligen kommer bo i nu några år senare har dom planerat att flytta dit. sen kom jag hit till denna finna stan. efter jag kom till stan fick jag jobb på postnord men abdula fick sparken för han hade förstört för många bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servaren har en väldigt bra och hög nivå på rp jag vill vara en del av den och hjälpa till att förbetra saker på servern samt vill jag att min karaktär ska få tilgång till altt som att jobba på olika firmor.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gemenskapen och att det alltid är folk som spelar och kan rp på en hög.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna servern av en vän och socialamedier

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill att folk ska veta vem abdula och han vänner är och att bli än bättre person för abdula har adhd så han skulle vilja lära sig att inte bli så arg

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill att abdula ska bli chef och känna mycket pengar så han kan hämta sin familj till denna finna staden. jag vill också utvekla mitt rp:ande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka