Nekad ahmed1 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmed1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Rahlla52

Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? big brain boi 21#6000

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. ahmed abudlah växte upp i rusksele och han hade en ganska bra vän som hete elon dalhgren. ahmed var 5 år när han slog ner elon dalhgren efter han slog ner han så kom hans pappa per dalhgren skulle köra över ahmed med massey fergursson. efter den dagen blev ahmed agressiv och ledsen över insedenten. sedan så gick ahmed gick med i ett gäng. sedan så hamnade han i fängelse och sen skärppte han sig och börja jobba i gruvan. sedan träffade han två nya kompisar på sitt jobb. hans jompisar heter viggo berg och david jonsson. efter de så lärde viggo och david ahmed att sladda och fixa med bilar. efter de så började ahmed gilla att jobba med bilar och köra bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? att man kan få nya jobb som till ex: auot experten, mekonommen, polis, brandkår, ambulance. och att man ska kunna försvara sig själv. man kan tjäna mer pengar. ha roligare och bättre förutsätningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer följ följa all RP, så att servern kan hålla så hög nivå på RP som möjligt. jag kommer spela enligt reglerna och spela för att ha kul och jag kommer också spela så realistiskt jag bara kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om den andra spelaren har rätt så ska jag inte vara egoistisk och agera rätt och prata med andra så vi får en lösning istället för att vara envis och säga emot

Hur hittade du Unive? många av mina kompisar rekomendrade den servern. och hittade den på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka