- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gfjr-dfvr/pwwvvrdt
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Turbo#4126
Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är föreldrar lös som kommer från oorten. Hans föreldrar dog i en tsunami i tahiland 2004. Dem ända som överlevde i min familj var jag och min bror. Min karaktär heter Ahmed Ali och min bror heter Abdi Ali. Ahmed gillar att upptäcka nya grejer och vara med sina nära och kära inxlusive sina vämmer.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag tillbringar mycket av min tid på denna servern och vill jättegärna få nya jobb möjligheter. Jag ska även vara en bra medborgare. Och jag kommer även behandla folk med respekt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tillbringar mycket av min tid på denna servern och vill jättegärna få nya jobb möjligheter. Jag ska även vara en bra medborgare
Hur hittade du Unive? Fick rekomendationer av vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bra medborgare och jobba på andra jobb.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Turbo#4126
Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som är föreldrar lös som kommer från oorten. Hans föreldrar dog i en tsunami i tahiland 2004. Dem ända som överlevde i min familj var jag och min bror. Min karaktär heter Ahmed Ali och min bror heter Abdi Ali. Ahmed gillar att upptäcka nya grejer och vara med sina nära och kära inxlusive sina vämmer.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag tillbringar mycket av min tid på denna servern och vill jättegärna få nya jobb möjligheter. Jag ska även vara en bra medborgare. Och jag kommer även behandla folk med respekt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tillbringar mycket av min tid på denna servern och vill jättegärna få nya jobb möjligheter. Jag ska även vara en bra medborgare
Hur hittade du Unive? Fick rekomendationer av vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bra medborgare och jobba på andra jobb.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej