Accepterad Ahmed turbo ahmed | Medlem ansökning[dante_skilss

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed turbo ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? display name Turbo användar namn turbo01952

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2007

Berätta om din karaktär. Kurt Larsson är 42 år gammal, han är 194 cm lång med en ganska välbyggd fysik och träningen är något han har ett stort intresse för. Kurt är en väldigt trevlig person både mot hans nära men även mot främmande. Många beskriver han som väldigt nyfiken på livet och äventyrsfull människa. Många tycker även att han har en väldigt tråkig humor men enligt han är det den bästa. Kurt älskar att köra bil och motorcykel och har en stor passion för det. Utöver de betyder fotboll väldigt mycket för honom. Kurt är uppväxt i västmanland i en liten stad. Han började tidigt direkt efter han slutade gymnasiet (fordonslinjen) med att köra lastbil och har jobbat med de under många år. Nu för tiden så tillbringar han mycket av sin fritid på vägarna där han frid och hopp om livet. Kurts mål nu är att utveckla sina motorcykel skills så han en dag kan använda dem till sin fördel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med flera olika saker. bland annat
kreativa scenarion där jag kommer försöka skapa olika scenarion där jag både fokuserar på min karaktär samt andra karaktärer och göra spännande och intressanta situationer. Jag kommer även att bidra med mycket interaktioner med andra spelare genom att skapa olika typers relationer med spelare samt skapa en bra och trevlig miljö runt om i servern vilket förhoppningsvis i slutändan leder till en bättre upplevelse för andra på servern och för mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att spela för motpartners vinst i ett scenario betyder att man inte alltid ska fokusera på att gå ut som vinnande i ett scenario eftersom det kan leda till att allt blir orealistiskt, istället fokusera på att det ska bli roligt och spännande för alla inblandade vilket leder till en bättre stämning och mer intressant RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstår reglernas mening. Några exempel på reglerna är RDM som står för Random death match, vilket innebär att man inte ska gå fram och börja slås med någon helt random utan anledning. Detta är väldigt orealistiskt och bidrar till en väldigt dålig RP nivå. Sen kan vi t.ex ta Meta gaming. exempel på meta gaming är att man tar information man fått del av utanför servern genom t.ex discord och använder sig de för att t.ex hitta vart sin kompis är fångad av ett gäng. och sist kan vi ta Copbait och det betyder alltså att man inte ska försöka få t.ex snutjag bara för att man tycker sånt är roligt eftersom det inte är något man skulle göra bara sådär irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har RP:at tidigare och har omkring 650 timmar på just Unive servern

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt just nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka