Accepterad Ahmed turbo ahmed | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed turbo ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gfjr-dfvr/pwwvvrdt

Ditt Hex-ID: 1100001436c23ec

Vad är din discord tagg? Turbo#4126

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad för jag körde ute på motorvägen och sedan krockade med min bil. Jag fortsatte sedan att köra med bilen vilket jag nu inser var ett väldigt stort mistag eftersom powergaming är en grund regel och att man inte ska bryta dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart sHade precis trimnmat min buggati veron på autoexperten sedan vart jag sparkad på mitt jobb. Så då tänkte jag testa min ny trimmade bil på motorvägen vilket skulle leda till ett stort misttag. Jag gasade på och skulle se hur snabbt den klara. När jag hade kommit upp i 350km i h så vände jag o skulle kö tillbaka. Då råkade jag krocka in i en vägg med bilen. Då gjorde jag ett stort mistag och fortsatte kö. Vilket ledde till bannen. Förstår nu i efterhand att det var något man inte ska göra och ska försöka sköta mig i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. et var tyvärr för mig ingen felaktig bann. Men däremot i början vart jag förvånad men nu fattar jag varför. I framtiden ska jag vara en så bra medborgare sojm möjligt. Snälla vill verkligen bättra mig

H

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm och har lärt mig atrt man inte ska göra så och jag har läst grundreglerna efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Den hät gången jaö. Jag skulle kunnat följt reglen och stannat bilen. Men tyvärr så var jag ingen bra medborgare och dfortsatte kö

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att grejer man gör får konsekvenser och att man måste följa reglerna. Skulle öppskata det väldigt mycket om man fick en unbann. Jag har läst alla regler nu oich skla va en så bra medborgare som möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka