Nekad Ahmed turbo ahmed | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed turbo ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gfjr-dfvr/pwwvvrdt

Ditt Hex-ID: 1100001436c23ec

Vad är din discord tagg? Turbo#4126

Vem var det som bannade dig? vet it

Hur lång tid var din ban? vt it

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? var i fängelset och sedan när jag såg servermöte tänkte jag gå in o sätta mig där men nu har jag blivit borttagen därifrån och har inte min medlems roll elr donator ++ rollen kan nån förklara vad som händer.

Har du läst våra regler? Ja

Du har skrivit samma svar på varje fråga, gör en ny imorgon.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka