Nekad Ahmed turbo ahmed | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed turbo ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gfjr-dfvr/pwwvvrdt

Ditt Hex-ID: 1100001436c23ec

Vad är din discord tagg? Turbo#4126

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? vet it

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget har blivit borttagen från eran dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror jag vart bannad för att jag såg att folk hade skrivit kolla pm till philip o jag ville fråga han en sak så jag skrev till han. Senare sa mina vänner att man blir bannad om man skriver till han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag var vid fängelset sen gick jag in o träna där sen tänkte jag ta en duch och där låg en människa så ambulansen kom o rädda han sen såg jag i chatten att det var ett server möte så när jag tänkte gå in på de så hittade jag it discorden. Jag skrev till philip rtyp vid 4 och han sa att man inte fick skriva till han vid 7 sa mina kompisar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker lite felaktig bann då han inte sa ztt man fick skrivsa till han när jag gjorde de. Men om han hade bannat nån som skrev till habn efter han sa de så hade de inte vart felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 4 unbanns o sen en gång körde jag över en kille de var då jag it tog servern seriöst o it ens hade wl, Nu har jag börjat ta den seriöst sen typ 2 månader tillbaka ocjh vill verkligen få eb andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Denna bann jag kunnde inte skriva till han men jag visste it att man inte fick. :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna bann aldrig skriva privat med en support och uppåt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka