Accepterad Ahmed Sultan | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Sultan

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed Sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178565293/

Vad är din discord tagg? AddeMannen#5789

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? polisstopp utan giltigt senario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig då jag blev bannad för flyr polisstopp utan giltigt scenario då jag innan hade rånat en kille och han hade sagt att han hade kontaktat polisen så jag blev ju lite paranoid. Jag satt med en pistol i mitt knä under hela situationen och när polisen dyker upp och börjar tuta på mig utan anledning är ju det klart att jag tror att det är därför? När dom gick ut ur bilen så blev jag ju rädd att dom skulle dra pistol mot mig eftersom jag var efterlyst så de klart att jag sticker. Eller?

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. jobbrelaterade grejer som har löst sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I denna situation så vet jag inte vad jag hade kunna gjord. Var ju redan en hetsig situation då jag precis hade utfört ett person rån i ett giltigt scenario. Men jag förstår självklart hur ni tänker då ni inte var medvetna om det och jag har även förståelse över att alla inte bara kan köra ifrån polisen utan anledning. Men tror inte att ni hade bannat mig om ni förstod min sida av fallet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet faktiskt inte vad jag hade kunnat gjort anorlunda. Kanske pratat med polisen men självklart så var jag ju rädd av tidigare erfarenheter att han skulle sikta pistol mot mig genom bilfönstret.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka