Nekad Ahmed Sultan | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Sultan

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed Sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178565293/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Addeeee

Vad är din discord tagg? AddeMannen#5789

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? combatlogging

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. trodde i min tidigare ban överklagan att det var ett annat scenario dom påpekade vid min ban men i det scenariot som dom tänkte på så trodde jag att jag blev rdmad när en kille skjöt mig i skallen så då loggade jag så han inte kunde ta mina saker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag combatloggade men trodde att det var "okej" efter som att jag blev skjuten i huvudet ganska random så jag trodde att det var lungt men kan på viss mån förstå i efterhand att man ändå inte ska logga. Det är väll även värt att punktera att jag var med om ett liknande scenario innan, det handlade om att min dator krashade vid en biljakt så det var det som jag hänvisade till i min förra överklagan. Förstår att detta kan framstå som att jag ljög i förra överklagan men det var absolut inte meningen att det skulle bli så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jobbrelaterade grejer som har löst sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skrivit en report för det tillfället jag trodde att jag kände att jag blev rdmad och tagit det i supporten. Hade även ingen recording igång så jag visste att jag inte hade kunnat bevisat något i supporten så det var väll också en faktor till mitt agerande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig bryta mot reglerna även fast att jag tror att min motspelare gör detta. Det var dumt agerat och kommer absolut inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka