Nekad Ahmed rolf | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed rolf

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abraham nilsson

Vad är ditt discord namn? abraham1891#1761

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Ahmed rolf föddes i en tuff uppväxt då hans pappa misshandla han som barn. som tidig ålder börja han hänga med fel folk och kom sedan till staden med sin mamma som vände hans liv han börja jobba som byggare och träffa sig en god vän abdi. dom började hänga mer och mer och jobbade tillsammans abdi och min karaktär är lika gamla födda år 2000 men vi har känt varandra ett tag nu ahmed har många intressen. men bilar är nog hans största och hans jobb gillar han även lika mycket. ahmed är en känslosam man då han kan bli väldigt sur om nån gör nått dumt mot hans familj eller hans vänner. ahmed har mycket problem med hans aggresiva status av han då han kan ha väldigt svårt att hantera den. men deras dröm har alltid varit att jobba som polis i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer höja rp nivån i staden och bidra med glädje i staden. jag kommer inte göra regelbrott, folk som gör fel i servern för att dom inte ska förstöra rp i servern så kan jag kicka eller banna dom. jag håller seriös rp nivå och ska bete mig som man ska det är så jag ska göra för att bidra i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att motpartern i scenariot ska få en chans att vinna och inte bara tänka på sig själv tex om man åker från så kan man inte bara åka full fart man ska ge dom en chans så båda ska ha en chans i senariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått servens regler ett exempel på några regler är powergaming, metagaming och rdm ex meta gaming är när man tar info från irl tex pratar discord, powergaming är när man tror att man är odödlig och sist är rdm att man dödar nån utan någon anledning eller slår

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rollspel förut jag vet hur man spelar med bra rp eftersom jag har erfarenhet från förut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det

Nekad.
Anledning: Du är för tillfället bannad.

Du får ansöka igen när din ban gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka