Ahmed Rezai | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Rezai

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019/

Vad är ditt namn i verkligheten? Birk

Vad är ditt discord namn? ARNOLD NYMAN#6879

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Okej så jag heter Ahmed Rezai och jag är 21 år gammal (1999) och jag kommer ursprungligen ifrån Irak och bodde där tills jag var 14 år gammal. Jag flyttade sedan till Stockholm som flykting och bodde på ett boende pga. att mina föräldrar blev kvar i Irak så jag hade absolut ingen. Jag bodde på boendet och lärde mig språket mer och mer. Jag kunde nu svenska så bra (efter 6 år på boendet så var jag fullt klar för livet i Sverige. Så jag lämnade boendet och flyttade till en förort i Stockholm centrum. Tråkigt nog så hamnade jag Ahmed i fel umgänge och joinade deras gäng, jag blev mer och mer som personerna jag hängde med och det var rätt så aggressiva, kriminella och minst sagt olydiga personer... Jag började med små kriminella saker redan då typ som små kiosk rån, knark langning osv osv tills jag fick problem med ett annat gäng på andra sidan min förort.. WW MF GANG kallades dom. Det blev skott lossningar, knivmord och helt enkelt tjafs, tillslut så orkade inte jag (Ahmed) det där så jag valde att flytta från Stockholm till Unive för att starta mitt nya liv och få mer möjligheter här i stan. skaffa jobb osv osv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli White listad eftersom jag vill kunna få nya möjligheter inom roleplay servern Unive och kunna skaffa mer avancerade jobb och verkligen försöka starta om!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag vill bli whitelistad för att kunna få rollen som kriminell samt att jag har kört på denna servern i snart en vecka och tycker det är bra folk som tar RP seriöst här.

Hur hittade du Unive? Polaren och jag snackade om att börja med RP igen så gick in på serverlistan och såg eran helt enkelt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom roleplay är nog att kunna bli kriminell eller skaffa jobb som kanske mekonomen eller något sånt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i dagsläget
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top