Nekad Ahmed Rezai | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Rezai

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019/

Vad är ditt namn i verkligheten? Birk

Vad är ditt discord namn? ARNOLD NYMAN#6879

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Okej så jag heter Ahmed Rezai och jag är 21 år gammal (1999) och jag kommer ursprungligen ifrån Irak och bodde där tills jag var 14 år gammal. Jag flyttade sedan till Stockholm som flykting och bodde på ett boende pga. att mina föräldrar blev kvar i Irak så jag hade absolut ingen. Jag bodde på boendet och lärde mig språket mer och mer. Jag kunde nu svenska så bra (efter 6 år på boendet så var jag fullt klar för livet i Sverige. Så jag lämnade boendet och flyttade till en förort i Stockholm centrum. Tråkigt nog så hamnade jag Ahmed i fel umgänge och joinade deras gäng, jag blev mer och mer som personerna jag hängde med och det var rätt så aggressiva, kriminella och minst sagt olydiga personer... Jag började med små kriminella saker redan då typ som små kiosk rån, knark langning osv osv tills jag fick problem med ett annat gäng på andra sidan min förort.. WW MF GANG kallades dom. Det blev skott lossningar, knivmord och helt enkelt tjafs, tillslut så orkade inte jag (Ahmed) det där så jag valde att flytta från Stockholm till Unive för att starta mitt nya liv och få mer möjligheter här i stan. skaffa jobb osv osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på unive eftersom jag tycker att de är en fantastisk server med hyfsat bra rp, jag vill även kunna förbättra / bidra med en bra rp, jag vill även kunna skaffa jobb som inte bara är postnord, slaktare osv osv. Typ som Securitas som jag jobbade på förut osv. Jag rpar bra och kommer verkligen förbättra mig här på unive och verkligen visa hur bra jag är på rpa. Jag borde också få whitelist inom servern eftersom jag är endast ute efter roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag blir rånad eller något liknande, jag vill bara ha roligt scenarion. Men också så tänker jag mycket på andra, exempelvis så försöker jag alltid göra ett trokigt scenario till något roligare, genom att använda mina karaktärsdrag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive 'är att det är så många personer här, och de är verkligen utspritt på o0lika ställen, jag har också lyckas bra här och har en stabil inkomst och många kontakter!

Hur hittade du Unive? Polaren och jag snackade om att börja med RP igen så gick in på serverlistan och såg eran helt enkelt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på Unive är att skapa en nice rollspels miljö där jag kan känna att jag medför med bra, roligt och stabilt rollspelande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att öka mig rp nivå och framförallt, ha de så kul som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar. Den ända servern jag är aktiv i är eran men jag är inte full medlem ännu det är därför med denna ansökan jag hoppas på att kunna bli full medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka