Accepterad Ahmed Rezai | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Rezai

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019

Ditt Hex-ID: 1100001160764BB https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019

Vad är din discord tagg? ARNOLD NYMAN#6879

Vem var det som bannade dig? NISSE

Hur lång tid var din ban? 6 dgr idag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Springa i th emoteabuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för att jag vet själv att jag gjorde fel då jag emoteabusade med att ligga ner och samtidigt så råkade jag springa med th men nu har jag lärt mig att man inte gör det efter min ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid en grusväg så kommer det en bil och kör på oss det var lite oklart om det var dsync eller om det var en riktig krock så jag rpade på att det var en riktig. Jag rpar på mina skador och efteråt så säger jag till dom hoppa ut med en lite hotande ton. Dom hoppar ut börja slå mig och sen tar jag han med th med kniven och råka springa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag försenade bannad då jag själv vet nu i efterhand att jag gjorde och kommer aldrig göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att jag har 5 tidigare bans, varav 4 som blev godkända. Jag kommer inte ihåg vad som hände mer än en gång då jag krasha och stog extremt olägligt på en väg där folk lät hade kunnat köra in i mig, körde därför in till sidan av kanten vilket blev powergaming men jag gjorde en överklagan som blev godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NJAA LITE FÖRSTÅR JAG JU MEN ÄNDÅ INTE

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag kommer sluta att emotabuse och sluta med att ta folk i th och springa med dom samtidigt kommer jag tänka 3 steg till efter jag gör något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka