Accepterad Ahmed Rezai | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Rezai

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019

Ditt Hex-ID: 1100001160764BB https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019

Vad är din discord tagg? ARNOLD NYMAN#6879

Vem var det som bannade dig? liam_bergman

Hur lång tid var din ban? 10 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte? Mina kompisar blev dödade av en man med en kniv som började hetsa mot oss. Vi gjorde absolut inget, vi stod bara och snackade om våra planer inför kvällen, sedan försökte han springa på mig och då gjorde jag motstånd som försvar! Jag tycker verkligen inte att jag förkänar en ban, hur kan det bli sunt förnuft om en person som går till attack mot mig och sen försvarar jag mig? Det blir ju sunt förnuft för den andra personen det ska inte bli de för mig! För sunt förnuft är när man gör saker som är overkligt och det var ju det för den andra personen som attackerade mig liksom. jag reagerade så starkt eftersom det var mina bästa vänner i Unive så det var bara ren och skär rp ifrån mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och jobbade för att jag skulle tjäna pengar med mina 2 kompisar, sedan kom det en man och började hetsa aggressivt med i början med fula ord osv , mina kompisar reagerade och hetsade tbx med ingen våld alls utan bara ord. Och då tog mannen ut en kniv och började hugga mina kompisar till döds, jag reagerade starkt eftersom som sagt det var mina bästa kompisar i servern och då skrek jag på han men gjorde ingen våld. Sedan började han springa mot mig med kniv och fick in ett hugg i min mage men jag överlevde det, då försvarade jag mig för han skulle inte sluta direkt så jag själv inte skulle bli dödad! Ren och skär RP och försvar ifrån mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Det var helt och klart en felaktig bann eftersom jag gjorde bara försvar! Jag skulle blivit dödad annars ju?? Sun förnuft för att försvara sig själv?? Pffffft

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. TROR JAG:

alla banns jag har fått har varit felaktiga så dom blev bort tagna. Men visst har jag lärt mig, det har jag helt klart gjort. Samma med denna bann det kommer verkligen inte att hända igen: Tex så kommer jag inte försvara mig längre eftersom jag blev bannad pga det nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle låta han döda mig antar jag... Skandal! Men jag skulle också kunna försöka hoppa in i min bil och låsa så att jag blir o åtkomlig. Men det hade inte gått heller för han hade kunnat få in ett hugg ändå. Jag är oskyldig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jo visst har jag gjort det, att det aldrig är okej att gå till våld, vilken situation det än är! Men asså jag förstår ju vad sunt förnuft är och det här är verkligen inte suntförnuft av mig....

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka