Accepterad Ahmed Rezai | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Rezai

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019

Ditt Hex-ID: 1100001160764BB https://steamcommunity.com/profiles/76561198329849019

Vad är din discord tagg? ARNOLD NYMAN#6879

Vem var det som bannade dig? -Nizze

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Fail RP ~Nizze. Återstår: 0 dagar 19 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på univ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig på unive eftersom jag inte hade på mig uniformerna men även försöka stoppa sitivationen som var i grov våld. Jag snackade med min chef nyss och han sa ifall det hanlar om liv och död får man faktiskt komma in och stoppa det även om man inte har uniform. Jag tror inte Den som bannade mig inte hade någon aning om vad som igentligen hände runt omkring oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så jag är riktigt förbannad just nu, jag blev då bannad för FAILRP pga att jag råkade jobba i minst 20 sekunder utan uniform. Grejen var såhär, jag var med en kompis och hade just gått ur tjänst ifrån mitt jobb (securitas) Jag fick sen ett samtal av min kompis (han jobbar också där) när han sa "Skynda och kom till Marja, ingen annan kommer av mina kolegor och det är en som är död här och ingen lyssnar" jag skyndade mig in och skulle bara kolla läget, så jag ankommer till marjas och ser den döda kroppen och hur en man håller på stampa på liket, jag springer fram och skriker att han ska sluta med det han håller på med. Jag nämner att jag jobbar på securitas och boom. DU HAR BLIVIT BANNAD FÖR FAIL RP. ???????

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig bann, helt klart eftersom jag inte gjorde något fel! Det är absolut inte failrp att försöka stoppa en sitivation när en man håller på att döda en annan. Hade detta vart i verkligheten så hade en tjänsteman också gjort detta. Det är somsagt 110% en felaktig bann!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. TROR JAG

Jag har blivit bannad för att jag försvarade mig själv och alla banns jag har fått har varit felaktiga så dom blev bort tagna. Men visst har jag lärt mig, det har jag helt klart gjort. Samma med denna bann det kommer verkligen inte att hända igen:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat göra annorlunda vet jag faktiskt inte, det hade vart mycket sämre rp att säga, jag måste ta på mig uniform först sedan kan jag komma. Jag menar det ligger en död person som sparkar på ett lik och min kompis behöver grov förstärkning. Men att byta till uniform är väll det närmsta rimliga även fast det är sjukt orimligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a, jag har väll lärt mig att man måste ha uniform för att kunna agera… Fast än jag snackade med min chef som sa HEEELT annat, jätte konstigt att få en vann på det där, failrp!??!!! Det är väll tvärt om? Jag kom till platsen och rpde som ALLDRIG förr… skandal!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka