Nekad Ahmed nilsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199797292856/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7ecf38

Vad är din discord tagg? Autsimneo

Vem var det som bannade dig? raxy

Bild på banmeddelande: IMG_2983.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag jobbade korupt och säljde bilar aldeles för biligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stog och plockade tunnot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. på sätt å viss ja jag kan förstå men jag har läst reglerna och såg inget om att man kan bli p bannad för att jobba korup trodde ba de gjorde så att du inte kan skaffa jobb igen och jag ber hämskt mycket om ursäkt för det vissa faxtiskt inte om jag hade vetat så hade jag inte gjort det för jag vill ju kunna spela och ha roligt och följa reglerna hade liksom köpt krim å allt och hade äntligen fasnat i servern och suporta den mycket så igen jag ber hemsk mycket om uräkt det va fel av mig och jag måste ha missat den delen i reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja racim och vdm racim va jätte dum och jätte dumt av mig att göra det och lärde mig att tänka på andras känslor och att tänka på vad jag säger vdm råkade köra på en grabb

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte jobbat korup om jag viste att det va mot reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska gö samma mistag och läsa reglerna igen och att inte jobba korupt och att jag måste hålla en god rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka