Nekad Ahmed Khan | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Khan

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198158133391/badges

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? jeppiii#1429

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär. Ahmed Khan kommer ursprungligen från Saudi Arabien där jag han bodde med sin yngre bror Abdi Khan.Ahmed är en person som älskar att visa framfoten och med detta kommer den lyxiga kostymen, skorna och feta bilar. Eftersom att Ahmed Khan flydde från Saudiarabien men sin bror och mormor till sverige hade de inte mycket. Knappt råd med nya kläder. Ändå drömde Ahmed Khan och hans lillebror alltid om att bli bäst och nå toppen med flera miljoner på banken. Bilfirman var första målen för att nå denna topp som dom drömde om. Därför kommer det vara prio ett. Efter detta kommer Ahmed Khan fortsätta till toppen. Kriminalitet är något Ahmed Khan sedan tidig ålder kunnat förlita sig på för att köpa mat. Men Både han och hans bror strävar alltid efter att gå den rätta vägen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli white listad eftersom jag först och främst vill arbeta på ställen där det behövs wl. Jag följer alltid regler och försöker alltid förbättra min egen rp vilket endast kommer med hjälp av att spela spelet. Jag avinstallerade gta samt five m men har gissningsvis totalt över 400 rp timmar på andra servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Många av mina vänner Spelar idag på servern och vi bestämde tillsammans att detta var den servern vi ville lägga våran tid på. Servern har ett bra system, trevlig support och i allmänhet just det vi sökte på en server. Jag älskar att skapa roliga scenarion och att skaffa nya vänner genom ett så fantastiskt spel som detta.

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner och att denna server ligger högst upp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga scenarion och kreativa samt öka både mitt och andras förmåga att rp:a. Min andra mål är att alla har roligt i sina roller och att skapa en gemenskap med så många som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka