Nekad Ahmed Khan | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Khan

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198158133391/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? jeppiii#1429

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Ahmed khan är en 20 åring med drömmar om att lyckas i livet. Ahmed har stor respekt för loyalitet och ger inga andra chanser. Bryter du hans tillit en enda gång gör han ditt liv till ett helvete. Ahmed förlorade hela sin familj(fru och barn) i en brand i deras hemland. Därför söker Ahmed Khan visum att få bo och leva i denna stad. Hans äldre bror finns redan i staden och dom vill mer än gärna ses efter den tragiska branden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan inte säga exakt hur många timmar jag har på fivem då jag precis laddat ned spelet igen men jag har över 130 timmar totalt spelat och brinner för att skapa verklighetstrogna scenarion för att alla i staden ska få en så rolig tid som möjligt. Samt att jag kommer vara väldigt aktiv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har vänner som spelar samt har spelat på servern och har rekommenderat den.

Hur hittade du Multistaden? tack vare flertal vänner samt så är den högst upp på fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? utvecklas som Ahmed Khan och visa staden hans fulla potential. Jag brinner även för att ha de fetaste bilarna och kommer arbeta utifrån det målet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej men spelade förr på Paradise city

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka