- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 264
- Reaction score
- 7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198158133391/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ahmed Khan
Vad är din discord tagg? jeppiii#1429
Vem var det som bannade dig? Admin( Ax3l/sim)
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad då staffen endast såg 5% av hela situationen och inte hela sammanhanget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle parkera min rs5:a på parkeringen vid torget för att ta en cigg. Då kommer en kille i en mekonomen bil och berättar först att han stulit bilen. Detta svara jag endast med att det var ju inte så bra. Därefter kör han över mig och åker sedan iväg. Då valde jag att skita i honom men han fortsatte följa efter mig och krocka in i mig. Han försökte även under denna tid köra över andra spelare. Därefter blev jag irriterad och började jaga honom. Krockade en gång och då stannade jag en längre stund typ 15 sekunder och spelade som att det gjorde ont. efter det drog jag efter han igen och då avslutades det på den övre delen av garaget där jag åkte in i han. Efter detta blev jag avstängd.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår på sätt o vis varför jag blev avstängd då man måste se hela situationen för att förstå att enligt mig är det en felaktig ban. Han körde över både mig och andra. Tillslut åkte jag efter och krockade in i han en gång. Däremot krockade även han in i mig en gång men då som sagt stannade jag. Jag har även fått veta att en kompis till mig endast blev avstängd i 30 minuter av en liknande anledning.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta fullständigt i honom och pratat med antingen support/polisen eller bara ställt bilen någonstans tills situationen lungnat ner sig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter en extra gång innan jag agerar. Även fast andra gör fel behöver inte jag göra samma sak. Vilket jag nu ångrar extremt mycket.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ahmed Khan
Vad är din discord tagg? jeppiii#1429
Vem var det som bannade dig? Admin( Ax3l/sim)
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad då staffen endast såg 5% av hela situationen och inte hela sammanhanget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle parkera min rs5:a på parkeringen vid torget för att ta en cigg. Då kommer en kille i en mekonomen bil och berättar först att han stulit bilen. Detta svara jag endast med att det var ju inte så bra. Därefter kör han över mig och åker sedan iväg. Då valde jag att skita i honom men han fortsatte följa efter mig och krocka in i mig. Han försökte även under denna tid köra över andra spelare. Därefter blev jag irriterad och började jaga honom. Krockade en gång och då stannade jag en längre stund typ 15 sekunder och spelade som att det gjorde ont. efter det drog jag efter han igen och då avslutades det på den övre delen av garaget där jag åkte in i han. Efter detta blev jag avstängd.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår på sätt o vis varför jag blev avstängd då man måste se hela situationen för att förstå att enligt mig är det en felaktig ban. Han körde över både mig och andra. Tillslut åkte jag efter och krockade in i han en gång. Däremot krockade även han in i mig en gång men då som sagt stannade jag. Jag har även fått veta att en kompis till mig endast blev avstängd i 30 minuter av en liknande anledning.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta fullständigt i honom och pratat med antingen support/polisen eller bara ställt bilen någonstans tills situationen lungnat ner sig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter en extra gång innan jag agerar. Även fast andra gör fel behöver inte jag göra samma sak. Vilket jag nu ångrar extremt mycket.
Har du läst våra regler? Ja