Ahmed Khan | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Khan

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad heter du på discord? jeppiii#1429

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar - torsdagar 11:00- 02:00
fredagar samt lördagar 11:00- 04:00
Söndagar 12:00- 24:00

Berätta om dig själv Jag heter Jesper och är 19 år gammal. Arbetat sedan jag var 14 år gammal med allt från Trampolin instruktör till truckförare och har därmed en hög arbetsmoral. Går i nuläget Juridik och ekonomi programmet på distans vilket resulterar i att jag kan vara aktiv oftare. Har 5 yngre syskon och kan därför ofta hantera situationer samt ta beslut. Sedan en väldigt ung ålder har jag också varit väldigt social och kunnat prata med vem som helst. I dagsläget jobbar jag som truckförare på Swedish Match Logistics och slutmålet är att äga en egen Advokatfirma. Vägen dit är lång men kämpar på och har idag 7 år kvar tills jag nått mitt första mål som advokat. Jag siktar ofta in mig på mål och håller hela vägen.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill Både hjälpa folk samt höja den allmäna rp:n på servern på sådana sätt som jag beskrivt nedan under fråga "Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra multistaden till en bättre plats". Jag gillar också ett trevligt community och bidrar gärna till en förbättring där. När jag Bannar någon beror allt på situationen. Om någon medvetet bryter mot de grundläggande reglerna för att medvetet irritera eller destruktivt kommer den personen att permanent bli avstängd. Om det finns allvarliga skador men inga avsiktliga skador tror jag att det inte kommer att vara en lika allvarlig konsekvens. Jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till personalteamet, ha kul med dem och träffa nya vänner. Ni kommer att se mig överallt. En liten sammanfattning är att jag kommer att leverera var som helst som personalen gör och förväntar sig av mig. Om jag blir accepterad kommer jag ha tid både dag och natt, särskilt på natten när det inte finns lika mycket stöd och jag hoppas personligen även kunna RPA lite. Jag kommer att förbanna dem som inte tar hand om sig själva och gör mitt bästa för att göra staden till en bra plats så mycket som möjligt. Jag kommer att göra mitt bästa för att hjälpa dem som skriver tickets eftersom de också behöver hjälp. Jag kommer att förbli lugn och rationell och hantera stressiga situationer. Jag kommer också att försöka spåra vissa situationer och se att allt är normalt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Runt 1,5 månader aktivt spelande men har under de senaste två veckorna över 120 timmar med totalt 497 timmar.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag trivs när jag vistas i support och tycker att staff teamet verkar som ett trevligt gäng med samma mål, Det målet är att både hjälpa folk men i slutändan få Multistaden att bli bättre på så många sätt som möjligt. Jag kan reglerna på servern och är helt neutral. Som tidigare nämnt gillar jag även att hjälpa folk och att kunna lösa situationer så snabbt som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Först och främst så är jag kriminell och kan därför se över många scenarion där det behövs fler personer som har befogenheter att se till så alla regler följs. Jag tror också att det är bra att en staff finns i olika gäng för att se till så självaste gänget strikt håller sig till reglerna och skapar en så bra rp nivå som möjligt. Jag vill utveckla rp:n inom kriminella för att det inte bara ska bli skjutningar utan också stora scenarion där man inte skjuter utan bygger upp för större scenarion i framtiden. Jag gillar verkligen att hjälpa folk och kommer därför att vara en aktiv staff som inte ser mellan fingrarna vare sig det handlar om en kompis eller en främling.

Har du några tidigare erfarenheter? Endast som servervakt tyvärr men det finns alltid en första gång för allt och jag vill gärna att den ska vara på just multistaden!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kommandon har jag väll helt okej bra koll på men lär mig extremt fort speciellt om det är i samband med "praktik" alltså att använda dom.
/Revive
/kick
/tpm
/noclip
/bring
/spec
/toggleid
/setjob
/dv
/ban
/sqlban
/sqlunban
/car frogger

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har verkligen en egenskap att lära mig och ta till mig av information samt kan jag ta till mig av kritik och anpassa mig efter den kritiken som ges.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och hade jag gjort det skulle jag givetvis gett upp den för Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte i nuläget.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka