Nekad Ahmed Hassan | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GhostTopic

Icke Medlem
Meddelanden
407
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163597787/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rege, fast alla kallar mig nugget.

Vad är ditt discord namn? GhostTopic#3461

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2005

Berätta om din karaktär. karaktär heter Ahmed Hassan och är 18 år. Ahmed är 1,73 cm. han har flätor som hår. Ahmed gillar att ha lyxiga kläder på sig. han är snäll men ibland kaxig mot dom som är kaxig mot Ahmed. han har dyslexi, han har svårt att läsa. Ahmed har tagit studenten. Ahmed gillar bilar och fotboll. hans drömbil är rs8.
Ahmed hade tufft där hemma. hans föräldrar är alkoholister och inte bryr sig om Ahmed. .Ahmed börja lära känna kriminella personer i den trakten där Ahmed bor i. Ahmed börja hänga med dom. Ahmed har joinat deras gäng. Ahmed packar och flyttar hemifrån till gänget. nu när han är med i gänget så planerar dom ett rån i gävle bank. Ahmed tycker det är häftigt. när det är dax att råna, har Ahmed en dålig magkänsla. när gänget går in i banken börja dom råna förutom Ahmed, han står där och tyckte det var dålig ide. Ahmed sprang därifrån och svek gänget. Ahmed ångrade sig att inte råna eller joina gänget. Ahmed vet inte vart han ska ta vägen......... Han är ensam i staden nu.......

Varför ska just du bli whitelistad? jag spelar nästan varje dag. Jag tycker om server när det är seriösa människor. jag vill ha ett jobb som kan hjälpa till. jag tycker att det bra server och roligt såklart.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? min bästa vän tipsade att det var bra server rp. så jag bestämde att spela server. jag är ganska mycket aktivt. jag vill hjälpa till såklart.

Hur hittade du Unive? det var en streamer på twitch som tipsade. jag testade spela och tyckte det va skit roligt. nu är jag fast i server och spelar nästan hela dagarna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skaffa jobb och kompisar. och utveckla mitt rp till något bättre

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? asså helt ärlig: NEJ. jag spelar bara unive. bästa server så länge. nu är jag fast och spelar hela tiden.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top