Accepterad Ahmed Hassan | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GhostTopic

Icke Medlem
Meddelanden
407
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163597787/

Ditt Hex-ID: 110000147b963db

Vad är din discord tagg? GhostTopic#3461

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag har blivit bannad för ''rdm''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg ut som rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min vän hade kommit tillbaks från att ha ätit. Min vän hade hoppat ner från några trappor och tog damage, han gick långsamt så han bad mig bära han så vi kunde komma till apoteket. När jag sedan släpper han vid en stor 6x6 så blir han buggad och hans karaktär bara ligger där. Detta hade hänt under dan innan detta hände. Då när det hände sist så bad han mig att slå han för att se om det fungerade och det gjorde det så vi prövade igen denna gången, det fungerade inte första gången så jag gjorde igen, och då fungerade det men när jag frågar fungerade det så svarade min kompis nej. Jag gissar att han trodde att jag sa ska jag göra igen eller nåt sånt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktig för det var missförstånd för modsen. Om ni vill kontakta han så kan ni skriva till han på Gomez#5998 discord

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för sunt förnuft, jag lallade framför modsen. men det var för att jag inte visste att det var rp eller att jag INTE har läst regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket mer annorlunda eftersom han bad mig att slå han

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, för jag gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka