Nekad ahmed hamodi | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmed hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 1 September 2007

Vad heter du på discord? L1#4294

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ibland kan jag börja spela klockan 10 i Bland börjar jag spela vid 14 men jag brukar kör 6-10 timmar typ varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte riktigt typ 1 år Men har 646 timmar på fivem

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle få äran att bli Servervakt på Unive så skulle jag tänka mer på hur folk beter sig på servern och vad dom gör mindre bra. Jag skulle hjälpa själva folket som spelar på Unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer även att hjälpa till med att kicka folk, Svbanna folk som ej beter sig osv. Jag kommer även att försöka ta lärdom av andra Staffs på Unive för att kunna utveckla mitt egna jobb som Servervakt och kunna ta lärdom av dom för att bli en så bra Servervakt som möjligt. Som Servervakt ska man dock inte åka runt i noclip och bara titta på folk. Tanken med Servervakt är att du ska Rpa och samtidigt hålla utkik efter folk som bryter mot reglerna. Jag kommer också såklart titta runt i min omgivning så att allt går rätt till. Med att tex dva, Ge folk skin osv. Eftersom det är runt ca 400 pers om inte mer som är online på Unive så vill jag hjälpa till på servern för att underlätta för Stafffsen. Och Underlätta mitt RP Så folk inte förstör för mig

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli Servervakt på Unive för att jag känner att jag skulle passa som Servervakt. Jag vill också hjälpa folk med support ärenden osv. Jag vill också kunna ge folk varningar när dom gör någon typ av regelbrott vilket kommer göra att servern höjer sin RP nivå ett snäpp högre. Jag kommer verkligen inte sumpa rollen som Servervakt, för att bara använda den för till tex att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för scenarion då de verkligen behövs någon som håller koll på tex Lall, VDM, RDM, OOC, Sunt Förnuft och alla andra regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att göra mitt bästa för att försöka hjälpa folk att bidra till en bättre RP nivå. Jag kommer även att få folk att förstå att dom gör fel genom att kicka dom eller SVbanna tex. Jag kommer även att kunna ta Support ärenden och mer. Jag kommer också att kunna svara på folks frågor och lära dom reglerna om dom inte tycker att allt är glasklart. Jag kommer göra mitt bästa att lära folk och vakta servern och hjälpa till med åtgärder för folk som inte följer reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag Kan blir servervakt. För att Jag har ganska Erfaren Hur det är att var Staff Jag har blivit godkänd till Att blir Mod i andra server Men jag han inte blir det för Jag började Köra på Unive i Stället Jag Vill Göra Unive till en bättre plats. Jag rpar inom Gängkriminalliteten. När jag rpar som krim ser jag att många gör mycket regelbrott Och jag vill ändra på det
Jag vill inte att folk ska gör så mycket regelbrott utan att någon ser det. så jag Kan underlätta allt och hjälp till att ge straff till dom som gör regelbrott. Det är därför jag tror att jag kan bli en bra servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill blir servervakt För jag är ganska Erfaren Hur det är att var staff. Jag hade chansen att bli mod på en ganska stor engelsk server med typ 60-100 spelar online men jag byte server till unive och rpar som krim så jag vill blir servervakt på unive nu i stället för att bli mod på den andar servern. Jag kan underlätta För alla staffs. Jag vill kunna ge rätta straff till dom som gör regelbrott. SÅ Jag tror jag kan bli en bra servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? JA har ganska bra kunskaper gällande kommands. Servervakt är kan använda /svban Och id då bannar du personer som har gjort något fel i en timme. /Kick och id och sen skriver man andledning då sparkar man någon från servern om man kickar någon så brukar den personen gjort något lättar regelbrott. /revive och id då återupplivar du personen som är död. för att dva en bil då trycker man f8 och skriv Dv 3 då försvinner bilen du är när vid. Det är dom kommands som servervakter kan använda

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag har varit whitelistad ganska länge

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Några gånger när jag var ny och inte visst så mycket om Unive. Kommer inte i riktigt håg varför jag blev det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka