Nekad Ahmed.cruchowich | Medlem ansökning[eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed.cruchowich

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker axelsson

Vad är ditt discord namn? hej_hej721

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2001 Ahmed kruchowich

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig och rolig, jag sprider mycket kärlek till många som behöver det.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: har tänkt jobba som mekaniker/polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket schysst och bra och hjälpsam rp då jag har mycket tidigare erfanrehet inom rp och fivem sverige.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela så den andra också mår bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig brutit mot regler jag vill bara spela spelet för skojs skull.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte fightas utan en anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är arbets villig, och vill ha ett roligt rp

Hej
Utveckla
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Kan du ge exempel på några av serverns regler
Vad kan du bidra med till serverns RP

MVH
Eric_cool

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker axelsson

Vad är ditt discord namn? hej_hej721

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 2001 Ahmed kruchowich

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig och rolig, jag sprider mycket kärlek till många som behöver det.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: har tänkt jobba som mekaniker/polis med det så menar jag det jag trivs i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket schysst och bra och hjälpsam rp då jag har mycket tidigare erfanrehet inom rp och fivem sverige.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela så den andra också mår bra för jag kan ju inte springa runt och ktänka folk utan anledning så dom blir kränkta/ledsna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? kan ju hänt en gång men alla gör ett misstag sen lär man sig / gör om och gör rätt för sig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? nej ! eftersom det är förbjudet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte fightas utan en anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är arbets villig, och vill ha ett roligt rp och sprida glädje

Nekad.
Anledning:
Måste ha discord i 3 månader

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka