Accepterad Ahmed | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198132122113/

Vad är din discord tagg? beetlejuice#5551

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det 100% va felaktig ban i 10 dagar så vi snackade med en kille som inte svara oss och vi tänkte råna han så min kompis slog han 2 gånger sen blev båda vi bannade i 10 dagar...

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja det har jag, blev rånad av två killar som jag slog sen bannade dem mig...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte då vi inte gjorde något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ens röra folk då man blir bannad direkt

Har du läst våra regler? Ja

Åter igen, är ingen staff men ifall en killen inte svarar så betyder det väl inte att ni ska slå han
Nej jag förstår men saken va den att vi tänkte ju råna han eller ta han som gisla men han svara inte så vi tänkta att vi kunde få liv i han med blev blev snarare tvärtom sen bara försvann han sedan kom bannen. tycker bara de är tråkigt att jag blir bannad för att jag kör riktig rp :(

Hade du gjort så i verkliga livet. Du ser en person som du vill råna men han svarar inte, då hade du slagit honom? jag ser det som en giltig ban, då man inte slår folk bara för att dom står helt stilla.

Hade du gjort så i verkliga livet. Du ser en person som du vill råna men han svarar inte, då hade du slagit honom? jag ser det som en giltig ban, då man inte slår folk bara för att dom står helt stilla.
Men de är precis som du ska ta någon som gissla men han samarbetar inte, har man en pistol så tar man upp den då så samarbetar dem med en kanske. Har blivit rånad 2 gånger av staff medlemmar som har tagit pistolen mot mitt huvud för jag inte samarbetar. Så istället för att ta upp en pistol som vi inte har så slår vi han 2 gånger eftersom vi inte har någon kniv eller pistol. Så enligt mig är det 1000% en felaktig ban.

Du har inte förstått reglerna. Det är inte ett giltigt scenario att mörda någon hur som helst, det är precis detta som förstör RP. Att mörda någon ska vara den absolut sista utvägen, när det verkligen inte finns något mer att göra. Om ni blir helt ignorerade av någon ni rånar och ni hotar dem, då är det FEARRP av den ni rånar och då följer inte den reglerna. Men i detta fall tror jag det var någon som var AFK om ni inte fick någon respons alls.

Men detta ger dig/er ingen rätt att gå och mörda den. Då är det den personen i fråga som inte följer reglerna, men ni kan ändå inte gå och mörda för det. Det är extremt låga scenarion och det blir inget vidare och det är därför spelare kommer in och säger att de blev rånade / mördade under de första 2 minuterna på servern.

Jag ser som sagt väldigt kritiskt på att du inte förstår dig på detta och försvarar ditt val. Kan inte motivera till att unbanna dig.

sa inte philip att detta inte skulle vara godkänt? jag bryr mig egentligen inte men du sa ja och philip nej

Tillbaka