Nekad Ahmed.arab1 | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed.arab1

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Vad är ditt discord namn? Ahmad.arab1

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Ahmad arab, Ahmad är 17år gammal han är ifrån syria. Han älskar hans familj jättemycket. De flyttadem ifrån syria av kriget Ahmad fållrade hans mamma för hon hade diabetes nu bor vi i Malmö. Ahmad och familjen hade typ ingen pengar Ahmad fick ett job i en mac sedan slutade med jobbet han fick bättre job i en timme för 120kr då köpte de en hus Ahmad va en fotboll pro sedan gick han till finkan för en bråk.

Ahmad lärde sig bra svenska han är snäll han gillar BMW de e han drömm att ha en BMW M5.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Den är jättebra typ för allla ålder mycket hög Rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man ska spela för att alla inblandade parter ska ha lika kul. Att man inte bara ska gå för att vinna utan att göra ett bra, välutvecklat men framförallt ett roligt och roligt scenario för alla inblandande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1.Definition Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. 2 Ifall du spelat din karaktär som Kriminell kan karaktären inte senare bli Polis. Likaså kan inte en polis senare bli grovt Kriminell. Regeln gäller strikt och undantag kan i vissa fall ges ifall man kan uppvisa för Staff att karaktären gjort en progress mellan de olika bitarna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min dröm är att ha en BMW och bli medlem för jag kommer göra de kul för alla

Nekad, utveckla mer om din karaktärs beskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka