Nekad Ahmed.arab1 | Ban Överklagan [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed.arab1

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645584234/

Ditt Hex-ID: steam:11000016473eb6a

Vad är din discord tagg? ahmad.arab1

Vem var det som bannade dig? mvilliez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-20 152913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c-logga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän kom ig och skulle köra runt i grove street och sen kmr de poliser som vi känner i dc och sa att vi hade vapen och skött någon och att vi hade vapen så vi valde köra iväg och sen var de en npc bill som spawnade exakt var vår bill va så vi valde en dum sak att köra så vi c loggade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att polisen känner oss i dcn och han typ hatar oss för han fick indragen krim roll och han ville så vi får de oxå ksk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har alltid blivit bannad för att jag typ hade inte voice changer och att jag vdma jag lärde mig efter att man får inte göra så och de är inte en bra rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag ville hoppa support och säga att de är en fake scenario och att han gör så för att han känner oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig många saker efter jag har fått ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försår tack att ni ändå läser den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka