Accepterad Ahmed arab | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed arab

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed arab

Vad är ditt discord namn? josefonfire

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abbe svennson och är uppväxt i malmö i den kriminella staden Rosengord 422, Han och hans familj bor i helsinborg då abbe tar studenten detta året och då valde hans familj att flytta till helsinborg och nu så har dom bott i helsinborg i ca 5månader och dom längtar till abbes sutdent då han komemr få jobb derekt efter hos polismyndigheten abbe har veljat bli polis sen han var liten han tänkte inte ens på de kriminella livet då han tyckte att man inte kunnde få jobb om man hamnar i brottregistret vilket är då sant. Abbe hatr 1 storebror som tog studenten förra året och han är just nu en bilmikaniker i helsinborg. Han gifter sig om några år då i hans regilion så måsta man ha fyllt 30år och han är bara 22år gammal så det är några år till. Han är jättenöjd med hans jobb och han trivs abbes storebrosa och vi i familjen hoppas Abbe svennson ett stort lycka till.**

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kan bidra med att följa era grundregler. Jag kan också bidra med att ha hög rp nivå då jag spelat fivem jätte länge och kör de fotfarande och jag ska börja på unive då de e seriös rp nivå ja jag kan bidra med att läsa om era regler igen satt jag inte gör fel jag kan skapa en massa mer rp nivå med att ha social rp och skaffa vänner och när jag blir kriminell att inte bara skotta alla jag ser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo det beytyder typ jag e kriminell och så e de ett scenario polisen e med då ska jag inte bara vinna då ska också poliserna kunna vinna scenarion och inte bara vi kriminella typ om jag förlörar ett scenario inte hoppar support och gnäller satt polisen inte tar mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst serverns regler typ RDM beytyder man går o dödar nån utan anledning. Vdm man använer sitt fordon som en bil. pwg du inte rpar på dina skaddor typ du kör in i en vägg o fortsätta köra man ska rpa som i värkligeheten säga aj aj

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenheter jag har rpat i 3 år och jag kan alla grund regler jag har erfarenheter på unive också har kört där innan också.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har spelat på unive tidigare och vet hur saker och ting fungerar. Jag tog dock en paus för ca 1 år sedan men vill börja spela igen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka