Accepterad AHMED Andersson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag är bannad för RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jag var en bit ifrån greenzone så var det två stycken som direkt började slå mig. När jag hade fått ett slag av båda så drar jag fram kniv och säger upp med händerna för dem slog mig. Dem tar ej upp händerna och fortsätter slå så jag dödar båda. Sedan ett tag efter så blev jag bannad för det var tydligen på greenzone men några mods säger det är greenzone några andra säger det inte är.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja när jag inte kunde reglerna innan så blev jag bannad
.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag hade tillkallat gud direkt så dem hade sätt hela sinariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tillkalla gud så att det ej blir missförstånd. Att man merkerar i grönt på mapen vart greenzone är och att man inte kan ta fram vapen där

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka