AHMED Andersson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för jag var vid bärgaren så skulle min vän ta ut sin bil sen när han hade tagit den så åkte vi runt me den sedan blev jag bara plötsligt bannad för powergaming men jag gjorde ju inget det ända jag gjorde var att vi åkte runt o driftade med hans bil. Jag undrar om dem hade kanske bannat fel för fattar verkligen inte vad jag gjorde fel.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja en gång för Combat loggning när jag inte kunde reglerna och en gång för rdm när jag missupfattade en siuation

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Faktiskt inte för jag ser inte vad jag gjorde fel. Hade gärnat velat att någon hade antligen sagt vad jag hade gjort fel eller om dem bannade fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har faktiskt inte lärt mig något för jag förstår inte vad jag gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka