Accepterad AHMED Andersson | Ban överklagan [Virket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HAHAHA

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag missupfattade en situation

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en situation där jag o min kompis var jagade o efter lysta så vi drog ifrån dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde faktiskt fel. Jag o min vän var efterlysta. Jag kör me min bil o driftar när det är grönt. Då hämtar jag min vän som också är efterlysta. Polis ville bara stanna mig för att jag hade driftat i den svängen så jag gasar ju iväg för jag trodde ju dem ville ta mig för jag är efterlyst. Sedan så försöker polis skjuta mot mig för jag inte stannar. Då svänger jag o stannar bilen me rutan nere skjuter några skott o dödar polisen. Sedan körde jag iväg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger för felaktigt och sen har jag blivit bannad 1 gång när jag inte kunde reglerna så combat logga jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja stannat o lysnat varför polis ville stanna mig eller hade jag inte gjort mig efterlyst från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig ta saker helt klara måste se en egen bild om vad dem vill först.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd.

Du får en sista chans av mig att bete dig, fortsätter du få 1 ban om dagen så blir det blacklist.

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka