Accepterad AHMED Andersson | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HAHAHA

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar runt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt vid idol ansöknigen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg till idol ansöknignen så var det en kille som började hota m ig o sånt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jagg var påväg t idolansökningarna som skedde igår. PÅvägen dit så var det en kille som började hota mig så jag tar ut tabbe han hoppar in i sin bil igen o kör iväg träffade något skott men han fortsatte bara köra ändå. Sedan så hittar jag han vid idol ansökningarna så jag väntar på att han ska dra sedan när han drar så efter ett tag kör jag fram t han o säger ur bilen du har en tabbe riktad mot dig. Han lyder o hoppar ut så sä ger jag ge mig din telefon. För att dem är svåra att hitta i ngn affär. Nu med nya systemet. Han tar ner händernba som han ska ge mig det o sen hoppar han in i sin bil o kör t idol parkeringen. Jag följer efter hela vägen o sprayar skott. När han har blibit träffad många gånger så ser jag polis komma så jag drar därifrån o direkt då blir jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad felaktigt 2 gånger o sen missopfattade jag en situation en gång o sen har jag blibit bannad för combat logging när ja inte kunde reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att recordat allt så att han hade blivit bannad o inte jag. Men det var väldigt korkat att skjuta vid idol men var så hävla sur på han efter allt,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Börja recorda allt o tänka lite mer i vissa situasitner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka