Accepterad AHMED Andersson | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HAHAHA

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var ett senario så dödade jag en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja o mitt gäng hade rånat några så hade polis sätt det så dem började ju jaga oss och försökte skjuta mot oss pga att dem hade sätt i slutet när vi rånade dem. Sedan så skjuter alla i våran bil (Alla vi åker i samma rs6) mot dem när dem har skjutit mot oss ett litet tag. Då träffar mitt skott o dödar honom. Sedan där efter åker vi t gänghuset allt är som vanligt. Sedan några m,inuter senare så ska jag gå o lägga mig så att jag leavar. Sedan när jag ska gå in i dag står det att jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig hade jag påstått att det var okej i senariot att dem började skjuta mot oss sedan när vi skött tbx o jag dödade han men admin pratade inte ens med mig och det tog ändå 10 minuter från vi döda tills jag lämnade. Men på dem 10 minuterna iallafall så pratade dem inte me mig och en som var i bilen har allt på klipp om det är d som behövs men han är iväg o badar nu så vill ni ha klipp får ni vänta tills ikväll.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad 2 gånger felaktigt innan och när jag har vcissat bevis har dem ju unbannat. Men första gången så kunde jag inte reglerna så jag combatlogga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen var det ju onödigt men hade jag kunnat sikta med vapnet så hade jag ju skutit han hjul men mitt sikte är inte d bästa .

Har du lärt dig någonting efter din ban? jA att jag behöver inte göra d grovaste räcker ibland me att tbx skjuta hans hjul.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka