Nekad AHMED Andersson | Ban överklagan/Q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hanali

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Vem var det som bannade dig? Colin-sd

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick och försökte slå han fast jag hade blivit skjuten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i bråk med en kille så först råna han mig och tog mina saker senarw när jag hade gjort allt han sa och han ville ha information för att någon av mina vönner hade tydligen dödat honom så när han försökte få ut faktan av mig så sköt han mig sedan när jag låg skjuten så när jag väll hade väntat den lila coledownen så gick jag och försökte så slå han för var sur för han tog allt jag hade samlat på många dagar så var sur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helg rätt att jag blev bannad. Jag gör inte denna ban apealen för att den var fel ban det var för att jag gjorde helt fel och villa försöka få en till chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Spelade på denna servern för extremt länge sedan och då fick jag några ban. Men sedan har jag blivit bannad 2 gpnger på dem senaste 2 månaderna men dem har jag redan tagit straffet för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag hade rpat att jag var skottskadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen rpa i varje situation och inte göra något för man är sur för någon tog en sak av en. Istället behöver man ej ha på sig just den saken.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka