Accepterad AHMED Andersson | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HAHAHA

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lootning av tjänstemän

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pga jag lootade han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bråkade med några så kom en polis som inte var i tjänst o skulle han försöka stoppa det o säga att han skulle gripa alla osv så vi säger upp med händerna han försöker döda oss me batong vi dödar han efter det så tar jag hans 1000 kronor som han har på sig. och då så en admin att jag döda en polis men tror inte att admin visste att det var urtjänst jag lootade han jag fick inte ens säga vad jag ville säga dem bannade bara direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att han var ju urtjänst då och då får man ju loota dem för annars hade ju polis aldrig kunnat bli lootade. Men tror inte polisen tyckte det var rätt att jag blev bannad men gudarna kollade från himlen sedan bara blev jag bannad. Om det behövs mer bevis så har min kompis record med han har gått o lagt sig så isf får ni vänta t img om ni vill ha mer proof. Men man får väll inte vara urtjänst med tjänstevapen

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången så rdm jag för jag visste inte reglerna så blöev bannad då så sa dem läs igenom reglerna. andra gången så blev jag bannad för combat logging medans vi höll på o flytta flr ett tag sedan så drogs internet kablen medans jag var jagade. Sedan så har jag blivit bannade 2 gånger men när jag sedan har visat dem bevis vad som hände så har jag blivit unbannad igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså egentligen så hade jag ju kunnat bråka me dem på någon smågata så ingen hade sätt. Eller inte bråka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska bråka på gator som är svårare att hitta så att polisen ej kan lägga sig i. Eller att jag aldrig bråkar typ

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka