Nekad AHMED Andersson | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hanali

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Vem var det som bannade dig? ax3l

Hur lång tid var din ban? 40 dagars

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? et var combat logg och det vet både han och jag, jag skulle bara tagit kontroll, men combat logg är en regel som jag aldrig har gått emot samt brytit, jag bryter egentligen aldrig annars mot något överhuvudtaget då jag har nästintill 800 uppenbara timmar på spelet., så jag vet hur rp fungerar och kan lugnt säga att det aldrig har skett innan och skall aldrig hända framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så var det min kompis som spelade, jag försöker inte skylla ifrån mig någonstans och det är uppenbart, det är inte samma röst varken i klippen och mellan mig, jag är ju inte den typen och skylla ifrån men nu när jag måste förklara och vara ärlig så berättar jag hur det är. Jag är välmedveten om hur ansvaret fungerar, spelar någon PÅ MITT KONTO, är det jag som får straffet, precis som och köra fordon i någon annans namn. Det var en biljakt ifrån polisen i en rs6a och jag märkte inte ens att polisen jagade honom då jag har heltäckta hörlurar som inte ger ifrån ljud, kallas noise cancellation. Men han krockade och jag såg det så jag ropade till han och spela skadad annars hade det varit powergaming självklart, han spelade skadad men jag låg död, och polisen stod där och kom ihåg det här var tidpunkten vi skulle dra ifrån då vi var 8-9 pers i rummet och jag hade stökat överallt och mina föräldrar var ju påväg hem, så simpelt nog drog vi och bara stängde av datorn och avslutade, det här är mitt fel då jag bär ansvaret och jag ber om ursäkt, det skall inte hända någon gång igen, aldrig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Staffet gjorde helt rätt och det förstår jag, då det var mitt ansvar p.g.a att jag lät någon annan spela utan min egna erfarenhet inom rp, det är mitt fel och jag ber om ursäkt återigen, det här ska inte hända igen och det kan jag lova.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för vdm och en sunt förnuft men kunde ej reglerna då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut. Jag hade inte behövt låta någon annan spela på mitt konto, men han här tyckte de va kul och han har inte många timmar och det laggar för det mesta för han i fivem, annars hade han självklart spelat hemma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att hur viktigt mitt ansvar är och hur värdefullt och hur bra jag värdesätter den och att jag inte kan låta någon annan spela på mitt namn och mitt ansvar, speciellt inte om de har mindre erfarenhet än mig.
Här är en djupförklaring och jag kan svära på vad som helst att detta är sanningen, självklart ber jag om ursäkt, förlåt!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka