Nekad AHMED Andersson | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AHMED Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Användarnamn: AHMED Andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198393374453/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HAHAHA

Vad är din discord tagg? Lelle#4385

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag har lämnat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså senast jag spelade innan idag så köpte jag en ny bil o körde runt me den o sedan så skulle jag dra för vi fick gäster så jag skrev QUIT i konsollen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig jag körde runt me min nya Rs6 o testade den. Sedan stod jag o varva den. Sedan trimma jag den lite som jag ville ha. Sedan testade jag bara bilen. Sedan lämnade jag. Nu när jag testar gå in står det att jag är bannad för Combat log men jag var ju inte i någon situation så fattar inte varför jag blev bannad. Btw kan se me min vän för han kanske har det på klipp allt men är ej 100 att han recorda men kan se me han om d behövs.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannade 2 gånger Felaktigt en gång för rdm då jag missopfattade en situation och en gång för combat log när jag inte visste reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fattar inte vad jag skulle ha gjort. kanske kört in bilen i ett garage och sedan lämnat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lämna på bättre ställen varje gång

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka