Inaktuell Ahmed al-haram | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199043299/

Ditt Hex-ID: Det går inte att kolla det. Hemsidan är nere.

Vad är din discord tagg? dr.ahmad6479

Vem var det som bannade dig? Jag är inte bannad. Jag kan gå in i spelet helt normalt men när jag gjorde en wl-ansökan så blev jag nekad av Esplund1g med anledningen "Du är bannad."

Var är du bannad? Forumet

Bild på banmeddelande: 4b059536513429b27de7d1773cdaa47f[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade sagt n-ordet för länge sedan till en polis vilket fick mig att bli permanent bannad. Men det har gått ett bra tag nu och jag märkte att jag kunde gå in i servern igen och spela så jag gjorde en wl-ansökan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg riktigt pågrund av att det var så länge sedan men jag var i sandy shores med min nya bil och precis nära sjukhuset så var det avspärrat av polisen och så hade en polis sagt det och så tjafsade vi och jag sa n-ordet och åkte iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. N-ordet är såklart inte okej att säga men en permanent ban är väldigt mycket och ta i. Plus jag är inte bannad i servern längre men jag vet inte varför Esplund1g sa att jag var bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad nån gång innan för VDM men jag var såpas ny i hela FiveM så att jag visste inget om sådana regler. Idag är jag väl medveten om alla regler i denna servern vilket också får mig att vara lite mer seriös och realistisk i spelet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Idag hade jag naturligtvis gjort annorluna. Jag hade aldrig gått och sagt n-ordet till en polis utan en bakomliggande orsak. Det är helt orimligt och är verkligen inte sunt förnuft. Det bästa är bara att lyssna på polisen och gå därifrån,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är som sagt inte bannad men om jag står kvar som bannad hos er så kan jag säga att jag var såklart inte lika mogen som jag är nu. Jag planerar aldrig att bryta mot några regler och vill istället sträva efter att ta denna communiy seriöst genom att skaffa ett jobb och bidra till RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka